Awesome as F**k!

Hello!

Jag har skottat snö hela helgen och mitt internet fungerar knappt. Tog tjugo minuter att komma in på blogg.se startsida!

Anyway, jag kommer med årets mest fantastiska och goda nyhet, har veta om det ett tag nu men nu berättar jag för er som inte vet!  Mitt älskade och heliga band Green Day ska släppa en ny Live CD/DvD! Hell yeah, den heter Awesome as Fuck och kommer ut 15 mars! L Ä N G T A R! Fan vad nice! Band oss Green Day fans går frågan är namnet bra eller inte omkring. Jag måste säga att det är köng, för det ett typiskt Green Day. Det är ju deras skiva och då måste den ju heta något som är typiskt dom. Kommer att bli awesome as hell!


Kommentarer
Postat av: Lisa

HELT KLART ETT GRYMT NAMN!! fast det känns inte som ett sånt namn dom brukar ta (FAST DEN BESKRIVER JU SÅ KLART GD VÄÄÄÄÄLDIGT BRA!!) :))

2011-01-10 @ 21:52:07
URL: http://jesusofgothenburg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0