"Who I am, who I'm not and who I wanna be"

Hejsan!

Igår hade jag en underbar dag med min lilla söta och underbara Lilly Vanilly (brorsdotter) sedan gick jag in och kollade på en massa kärlek. Brokeback Mountain, The O.C and The Holiday.

Måste säga att Brokeback Mountain är ett mästerverk. De må vara för många äckliga gay sex scener, men den är vackert filmad, miljön är otrolig. Handligen är fin, fast för mej skulle det gärna kunna handla om en romas med det motsatta könet. Men jag måste säga att jag älskar den, fast samtidigt äcklar mej, två jättekänd vuxna snygga killar, oh gud, vill inte förklara. Just see it! Ska själv se den nu,igen.

Sen The O.C, finns det något att säga. Det är fruktansvärt roligt, sött och underbart. "Helt fucking amazing!"

Sist men inte minst, the Holiday. Absolut en av de bästa love storys som finnas. Den är mysig, vacker och har en där känslan som får hjärtat att, ah, går inte att berskirva. Den är så underbar och romantisk. Har känslan som fattas i den flesta kärleks komedierna.

Brokeback Mountain:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0