Daniel Karlsson i Melodifestivalen deltävling 2

Hejsan!

2007 blev jag för första galen i en som var med i Idol. Asså riktigt galen, började röst och sånt. Jag blev helt kär första gången Daniel Karlsson öppnade munnen och började sjunga, "Unchained Melody". Så jävla bra. Sen åkte han ut och vad ledsen jag blev...

Men nu är det slut på sorgsenheten. Idag är han med i Melodifestivalen under namnet The Moniker. Asså fan vad nice. Låten har han skrivit själv och heter OH MY GOD!, vilket var den reaktion jag fick när jag läste det.

Usel kavlité på videorna, men detta var mina favorit framträdanden av han. Jag hade gåshud och ,gah, det finns inga ord för hur bra Your the voice är!

Lyssna på Your the voice  HÄR!!!! Det är värt det!!



Good Luck tonight, the Moniker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0