" When it's time to live and let die, And you can't get another try "

Hejsan!

Den här dagen har verkligen varit bra. Riktigt bra. Jag har skrattat och skrattat och skrattat. Vad kan man annars göra med Nellie och Lina? Riktigt underbara tjejor. Nu ska jag bevisa för min vänner, Nellie och Lina, att min hår faktiskt är väldigt lockigt även när det är långt.







Remember? Jag kind of saknar mitt långa hår. Just nu sitter jag och kollar på en bild av Mary-Kate och Ashley Olsen i senaste Chic och då blir jag jättesugen på att spara ut lååångt igen. Sen bläddrar man vidare några sidor och ser hur jävla snygg Carey Mullingan är med sitt jätte korta hår... Fast jag har ju axellångt nu så jag kommer nog spara ut det ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0