" And I know I'm meant to be where I am, And I'm gonna be "

Hejsan!

6 December. Min tandställning har gått lite sönder så att två stålpiggar hugger i min tunga varje gång jag pratar. Min tunga och högra kind har nu blivit svullna. Är detta normalt? Jag tror jag ringer tandläkaren imorgon trots att jag ska dit på måndag. Haha.

Idag hade jag en fantastisk dag på birsta med Hanna. Vi lyssnade en snabbis på Chris Medina som var här på besök i Sundsvall. Han var så otroligt gullig mot sina fans. När dom skrek I LOVE YOU till han så sa han det tillbaka och sen frågade han hur man sa det på svenska och så sa han jag älskar dig till dom hela tid. Extremly sweet.


Kommentarer
Postat av: Olivia Engstrand

En platta på min tandställning gick sönder i fredags så jag var hos tandläkarn igår och fixade det, det är tydligen normalt:)

Miss you babe<3

2011-12-20 @ 10:43:27
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0