Sherlock Holmes - a Game of Shadows

Hey!

17 December. I'm like really happy right now. Jag har haft en riktigt bra dag. Lilly sa faster för första gången, jag blev så otroligt överlycklig. Jag har klätt vår julgran! För er som inte vet så älskar jag julen, så att klä granen är en av de bästa sakerna på året. Jag har även sett Breaking Dawn för tredje gången, trots att pengarna klappt räcker. Men wft, life is for living. Det var värt det. Jag tror jag aldrig jag sett någon med mer inlevelse till en film än vad Sofia hade på bion. Haha, helt underbart att se!

Jag såg ju Sherlock Holmes - a Game of Shadows igår. Holy crap vad bra den var!  Finns inte ord. Den får 5/5. Skådispelet är klockrent, storyn är extremt smart och en film kan knappast bli snyggare gjord än vad Sherlock Holmes filmerna är. Den är hysteriskt rolig, läskigt spännande och rysligt smart. Jag är helt amazed över kameravinklarna och special effekterna, freakin' awesome. Slutet var äckligt smart och snyggt gjort. Two words: SEE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0