" Bet I can see ole Santa in the keyhole, One peek and I'll try there; oh oh, there's an eye there!

Flaming Dress SEK 499, Nelly Trend - NELLY.COMJohanna Mini Dress SEK 399, Honor Gold - NELLY.COMSequin Open Back Dress SEK 499, Three Little Words - NELLY.COM
Assymetric Cut Out Dress SEK 449, Reverse - NELLY.COMNippon Dress SEK 299, Nelly Trend - NELLY.COMBlack Cut Out Prom Dress SEK 399, Three Little Words - NELLY.COM

www.nelly.com

Jag söker mig en nyårs klänning. Jag antar att ni ser vilken stil jag vill ha. Haha. Kan ni förstå att det är enbart 10 dagar kvar till julafton! Holy shit. Jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Gud va snygga klänningar! :)

2011-12-15 @ 14:44:30
URL: http://freddaan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0