the Twilight saga Breaking Dawn - 104 days left!

Hejsan!

Jag kollade nyss på Gossip Girl, gick in och kollade på www.thetwilightsaga.se så nu ska jag ändra film till Eclipse. Det var längesedan jag bloggade om min kärlek till Twilight nu. Hela 60 dagar sedan. Jag har hittat ett sött klipp om Belward till låten "You want somebody, just anybody." Tycker dock att det inte stämmer. Dom kämpare ju genom fire and ice för att få each other, not anybody. Har dock inte lyssnat på hela texten.. Sham on me.





En av mina personliga favoriter med Edward och Bella är den här. Jag tycker att det så fint med "When you say nothing at all". Har alltid tyckt att den låten är så fin och efter jag sett Twilight första gången har det blivit en Twilight låt för mig. Orden passar perfect.





Listen up Jaclie-fans!
Det här är en sjukligt fin video med kanske ett av filmvärldes sötaste par: Alice and Jasper. Att det är The Farys låt "You found me" får mig att vilja gråta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0