I'm not only a fan, and the fan of Green Day.

Hello!

I know, jag brukar inte blogga mer en än gång om dagen. Men jag måste nu. Jag kollade nyss mitt youtube-konto och märkte att jag fått ett svar från en tjej om min kommentar om Green Days musikvideo Working Class Hero. Så här stod det:

How long you are the fan of Green Day?

Jag vet att engelska inte stämmer, men who cares? Jag är uppenbarligen inte bara a fan of Green Day, jag är the fan. Kind of cool, huh? Haha, jag vet att hon skrev fel. Men det var lite kul iallafall.


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: åh vad snäll du är! tusen tack för dina fina ord. kraam! :)

2011-08-25 @ 16:09:58
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0