" I took one steep forward and two steps back, It was this close to a ... "

... heart attack.
And I, now why do I wanna do it again? "

De senaste dagarna har varit helt undebara. I onsdag hade jag en myskväll men några av mina tjejkompisar på stranden. Grillade marshmallows, lekte sanningen eller konka och hade one hell of a night. Igår hade jag en mysig filmkväll i baracken med Hanna, Simon, Nicklas och Olivia och idag ska jag på bio med Hanna och Klas. Jag ska se Harry Potter and the Deathly Hallows part ll för tredje gången.

Den här sommaren har varit helt underbar och de senaste dagarna har varit underbarare. Så jag känner att det är okej att hösten är på väg och att skolan börjar om en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0