Water for Elephnts - One beautiful peice of work.

Hola!

Jag tänkte blogga om min usa resa nu, men hur ska jag kunna göra det när jag nyss såg en HOT Pattinson på bio. Oh, rysningar. Jjag säger bara Water for Elephants. En helt gudomligt romantiskt drama med Robert Pattinson och Reese Witherspoon. Wow. I'm in love.

Jag, som är lite smått beroende av Robert, tyckte atthan var PERFECT i sin roll. Inte bara för att han är jävligt snygg, utan jag gillar att se han när han spelar rollen som är mystisk, ska rädda en tjej och framför allt när han ska spela sur, arg eller beskydande. Allt sånt där tjejdravell som killar avskyr. Ni kanske förstår varför jag är ett stort Twi-hard. Men även Reese gjorde ett fantastiskt jobb som beautiful Marlena.
en bäst av alla var Christoph Waltz i sen rollfigur som August. Det är helt otroligt hur han kan vara två personligheter samtidigt, och båda är trovärdiga! Stora appöåder till han, ingen skulle göra den rollen bättre.

Filmen är ett måste att se för alla tjejer. Fast ni killar kan ju också se den. Min bror, Nicklas, var med mig och såg den. Jag tror att han tyckte den var okej. Sandra, syster, och Sofia, Nicklas flickvän, tyckte att den också var jättebra och romamtisk och vacker och allt. Helt perfekt!




Just nu sitter jag på golvet i baracken och läser bions tidning, jag borde göra SO:n men jag kan inte slita mig ifrån alla bra filmer som kommer på bio!

* Scream
* Red Riding Hood (22 april)
* Pirates 4 (18 maj)
* Baksmällan 2 (25 maj)

And many many more!


Kommentarer
Postat av: hannipie

Ska man se imorgon då ;) Han är ju sååå sweet and hot!! åååh baksmällan!! min syrra vill se red riding hood :D pirates in my heart! :D

2011-04-20 @ 19:49:44
Postat av: Theres

Hanna: Red Riding Hood är gjord av samma resigör som Twilight och när jag såg trailern trodde jag för att det var en reklam för BD. Herregud, snacka om att hon vill göra en ny big hit. Alla detaljer är så lika. Jätte dåligt.

Har man gjort en big hit ska man inte försöka göra en till. Men jag vill se den. Amanda är så fin :)

2011-04-20 @ 21:03:09
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanni

Tesapesalingonresa, okej de sög då!! men vill också se den :)

2011-04-20 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0