"Would I last forever? You and I togehter, hand in hand. We run away, far away."

Hejsan!

I'm alive. Or almost. Jag fick tandställning igår, så tänderna gör ondare än någonsin. Kan inte ens tugga på en mjukmacka. Jag har dock också klippt mig. Vilket jag med glädje visa om mitt internet skulle kunna publicera bilder, jag har lämnat in internetet idag och just nu skickas det ett nytt trådlöst internet till mig (:D), jag kan ju inte ens visa vilken frisyr jag klippt. Jag ska färga håret imorgon.

There you had some boring news about me. Jag har en ny header klar nu, men det blev lite krångel när jag skulle lägga upp den, så den kommer stax. Har inte mycket mer att säga nu. Jag blir less, det händer mycket i mitt liv men inget sånt där jätte roligt. Allt flyter bara på som vanligt. Visst, det är inte så att jag har tråkigt, jag har haft jätte roligt denna vecka. Men inget har varit nytt...Nu har jag inget roligt att skriva så jag säger god natt. Så ses vi imorgon.

Ni kan gärna lyssna och njuta till min nya favorit låt med Green Day. Detta är kärlek så att hjärtat värker.



PS. Fick precis höra att The Ark hade sagt, under sin konsert i Sundsvall, att de skulle försöka komma till Gatufesten i år. Hoppas det, vill se dom en till sista gång!


Kommentarer
Postat av: Kim

har du redan fatt tandstallningen? jag trodde du skulle fa den senare.

2011-04-28 @ 16:36:23
Postat av: Theres

Nej, fick den för tvp dagar sen. :)



Haha, jag är väldigt emotional right now. Kollade precis på Dear John, där dom skickar brev till varandra. Känns lite lika här. :P Kim, nu får du komma hem. Jag saknar dig och mina tänder gör ont! ;) Behöver min stöttande kompis.

2011-04-28 @ 22:30:53
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det där med att färga håret har du inte gjort än ;) haha :P

2011-05-01 @ 10:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0