Inspiration: Fever Ray - The Wolf

Hejsan!

Mitt internet vill fortfarande inte publicera bilder på bloggen. Men jag ska lämna in det nu, så får ni se resten av bilderna från min resa till USA snart.

Som sagt gick jag och såg Red Riding Hood, med inga förväntningar. It blow my mind, den var jättebra. Asså inte bästa filmen i år, men så mycket bättre än jag tänkt mig. Låtarna är väldigt bra, killarna är väldigt snygga och slutet är helt oväntat. Thumbs up!

Och den fick mig iallfall att bli inspirerad till att göra en ny header. Soon you will see! När jag kom hem från bion, fylld med inspiration av Red Riding Hood, kikade jag in på www.theTwilightsaga.se och det gjorde saken inte bättre. Så headern är inspirerad av Red Riding Hood och Twilight. Det vill säga allt går i mina favorit färger rött, svart coh vitt. It's dark, mystisk och väldigt jag!



Fever Ray - The Wolf


Den där scenen i filmen är hot! Men iallafall, denna låt har också inspirerat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0