Rubrik: Day 4 - Mina favorit platser

Ciao!

I have two places.

Tännäs
Bion

Jag älskar, älskar, älskar Tännäs. Vi hade en fjällstuga där, men sålde den förra året. Jag har aldrig varit så avslappnad som jag är när jag är där. Alla jobbiga tankar om skolan och problem försvann där. Allt man tänkte på var hur man ska göra för att må bra. I love it. Loved.

Jag älskar att gå på bio. Det finns knappt någon bättre fritids sysselsättning. Det är så musig, underbart, roligt, intressant och alldeles fantastiskt. Jag brukar i vanligtvis gå på bio 2 - 3 gånger i månaden, men eftersom att jag är i USA har jag behövt spara pengar och har då bara gått typ en gång i månaden.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej älsk, hoppas du har det bäst! men du, varför gör du inte tidsinställda inlägg ist?:)

2011-04-12 @ 10:19:11
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0