1 day left - My USA nails.

Hey!

Väskan är packad, baracken är städad, kamran är laddad, naglarna är målade. Jag har kramat mina kompisar hejdå och jag lyssnar på Empire state of mind  för den rätta feelingen! Imorgon drar jag till stockholm och på månda blir det NEW YORK!  Haha, jag har skrivit det varje dag i en vecka X) men jag kan inte fatta det.



Thank you kim! It's awesome! Hanna och Kim, tack för kvällen igår. Man kan omöjligt säga hejdå, för två veckor, på ett bättre sätt. You are the best!


Kommentarer
Postat av: Kim

Tack desamma:)... föresten glömde du dom vita nagellacken här.

2011-04-02 @ 13:52:58
Postat av: Hanni

tack själv det var så härligt igår! Ha det bäst nu!!!! Detsamma <3

2011-04-02 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0