Once a year!

Hejsan!

I måndags var det skolfoto. Det ända kort på ett år då jag är 100% säker på att jag kommer att se helt knäpp ut. Jag och min klass gick lös med kameran och knäppte kort. Och jag tänkte visa några av dom.



Nr 1: Jag och Hanna


Nr 2: Yeah, that's me!


T-shirt: Köpt på The Baseballs konserten!
Byxor: Second Hand
Skor och Strumpor: H&M
Halsduk: Very Old
Väska: Second Hand
Nitskärp: Selånger marknad
Smycken: Blandat.


Nr 3: Hanna, is not mad but she looks ;)


Nr 4: My sweet class


Nr 5: Rochella och Jossan, so sweet!


Nr 6: Jag och söta My


Nr 7: Freaky Monday


Nr 8: Gud, so sweet! <3


Nr 9: Jonna och My!


Nr 10: Oscar, My och Mattson


Nr 11: Haha, Börje och Bengan! :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Då är vi två! jag kommer se ut som en ko med mina miner:O. niciga kort! :D börje! :D

2010-09-02 @ 14:39:08
Postat av: Bengan!;)

vacker man va på den där bilden då:P Hehe:D

2010-09-02 @ 21:54:14
Postat av: Jennilie

Hej Theres!

Nu ligger en av dina outfits uppe på min blogg =)

Kram!

2010-09-03 @ 14:04:09
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv. det var så lite så! =)

2010-09-03 @ 17:46:37
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0