If holding hands is to discrete. Let's Make out in the middle of the street.

Hejsan!

Bloggen ska få en liten dos av mitt liv nu. En uppdatering i mitt inte så inressant och stressiga liv. En onödig uppdatering helt enkelt.

* Skolan har börjat vilket suger. Läxor, läxor, läxor.

* Det är klamydiamåndag idag. God, why?

*
Jag är stressad och förkyld.

* Jag gick på bio igår med min syster och såg Goning the Distance. As  bra film som jag ska se på torsadg igen. See it, det är med Drew och Justin Long.

* Jag är ett nytt Hassle fan. Love his songs. Listen!

*
Jag ska se på the Hunting in Connecticut now! Yeah!


Måste tyvärr gå nu. Sorry för ett tråkigt inlägg bättre kommer snart!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHAHAHA! ÄLSKAR inlägget! HAHA! '' det är klamydiamåndag idag'' inte så trevligt med det men du fattar vinkeln!haha, Hassle rules! ;D

2010-09-13 @ 21:27:01
Postat av: Oliviaa

Sv: Hihi tack gumman<33 Ja det måste vi verkligen men har så himla mycket nu..:'(<3 nån helg?<3

2010-09-14 @ 20:09:29
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0