Där satt den!

Hejsan!

Jag måste ju uppdatera lite här om idol. Snacka om att jag hejar 100% på Jay. Han visar vart skåpet ska stå!  Jay Smith, Jay Smith! RÖSTA PÅ JAY!

Jag tänkte visa er lite fler bilder sen min farbrors 30års fest! Enjoy:


My sweet little Baraba-skön!


Utsikten över Sundsvall från hotellet


Nicklas och Sofia


Mammi and daddi


Persson och Maria


Garndma och sister


Och den misslyckade bilden

Jag: Haha, har riktigt gula tänder, vilket man ser bättre på stor bild + att jag ser naken ut!
Sandra: ja ni ner ju. Minner hit och dit. ;)
Mamma: fick en och annan dubbelhaka!

Älskar sånna bilder!

Underbaraste helgen på länge!


Kommentarer
Postat av: hannipie

kulkul :D

2010-10-02 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0