"They start to screaming and omging!"

Hejsan!

Haha, jag tror inte att detta inlägg är så bra för er som är Justin Bieber fans. Jag gillar verkligen inte han. Vilket inte betyder att jag hatar er som tycker om han. Det är helt okej för mej. Själv älskar jag Johan Palm och vet att många som läser min blogg hatar han. Men bli inte ledsen om jag inte är så snäll med han nu.

För det första: How old i he? 3 år. För det andra: What's up with the hair?! För det tredje: Is he a boy? Okey, jag som trodde han var född som tjej. För det fjärde: Why the make-up? 




Kolla in den där sjukt roliga parodin på Biber! Lmao!
(härmade dej med den, Anna, hoppas det gick bra :P) 

Haha, jag har hört ett roligt rykte också om att han var tvungen att ställa in en konsert för att han var i målbrottet! Hahahahah! Bättre sent än aldrig. Haha, okej jag ska vara snäll och sluta nu. Måste bara säga att jag tycker att bävern är lika snygg som killen som spelar han i videon. Vilket betyder toppen på min ful-lista.

Okej, nu är jag snäll och slutar.

Check out the video!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack för lyckönskningen! =)

2010-10-05 @ 17:05:10
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja, hattar är assnyggt!!!!!

2010-10-05 @ 17:42:52
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Hannipie

ja vad ska man säga..? Jag håller med dig till 150%x 2!!! :D:D:D:D:D HAHA så jävla ägigt inlägg så jag vet inte vad !! HAHAHAHAHAHAHA! jag dööör!! :D:D sannaste och bästaste inlägget på alla dina dar tessan !!!! hahahahahahahahahhahahahahahahah!!! typ... ;) älskar dina kommentarer !!! HAHAHAAHAH

2010-10-05 @ 18:51:04
Postat av: Anna

Haha klart det går bra, håller med dig i varje ord btw :D

2010-10-07 @ 18:14:30
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0