The prom is soon here!

Hejsan!

God, vilken förskräckligt dålig bloggare jag är. Måste skärpa mej någon gång.

På torsdag är den stora dagen. Balen. Eller som vi måste säga "middagen". Lärarna säger att vi inte måste klä upp oss, utan vi ska bara komma dit "hel och ren". Men ja, vi tjejer tänker ju iallafall klä upp oss. Längtar. Vi ska sitta med varsin bordspatner som vi ska dansa två danser med och äta med. Kommer dö vad pinsamt! Jag är en av dom fyra som är med i festkommiten och väljer ut vilka vi ska sitta med och massa annat. Det är väldigt kul. Men det är väldigt svårt att placera ut alla så att dom blir nöjd. Men vi gör vårt bästa och tyvärr kommer ju självklart någon bli ledsen och sur. Men nu har jag en hel del bordsplaceringslappar att skriva nu. Tänkte skriva dom till något O.C avsnitt. Roligare inlägg kommer snart! Lovar.


Avslutningsdagen. (foto by Olivia)

Hoppas balkvällen blir lika underbar som avslutningesdagen.

See you!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Tänka sig så snygga ni lär vara allihopa!

Killarna med tror jag...

2010-10-26 @ 19:27:21
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Längtar så vi ska äga loss och ha skit kuuuuuul! :D<33333333333333

2010-10-26 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0