I'm smuffling around!

Hejsan!

Tänk livet kan faktiskt leva lite på skolan också. Man kan ha kul. Holy shit. Hahaha, ni får ursäkta min urdåliga humor just nu. Trött som fan, skolan övertar världen och Hanna är allmänt skum och smittar av det på mej. Jaja, jag skulle komma till att skolan kan vara kul. Iallafall om man är trött är med Hanna och Kim och har extremt dålig humor! 

Ett exempel på Kims lite smått dåliga gramatiska svenska. Vi satt och prata om Halloween och om vad vi skulle vara, när hon mitt i meningen säger skullevore. Hahaha! Låter ju som ett namn på en häxa!

Ett exempel på Hannas konstiga ord föråd. Detta hände ungerfär samtidigt. Vi satt och prata och jag satt upp mina fötter på hennes byxor. Då sa hon: Kan du bara sluta smuffla på mej! Haha, där av rubriken: I'm smufflig around!

Haha, ni tycker säkert det är tråkigt. Men det var kind of fun när det hände. Happy Face!


All Time Low - Lost in Stereo

Denna låt hittade jag på min kompis fridas blogg, lyssnade och tyckte den var grymt härlig.



Kommentarer
Postat av: Hannipie

Ja vad ska jag säga, vi har dålig humor och vi är lite knäppa,kan knappt svenska men va fan, vi gillar't! We rule the school!

2010-10-12 @ 17:13:21
Postat av: Kim

Sjukt Kul:D Jag tror jag ska börja säga skullevore de skullevore kul;D

2010-10-12 @ 20:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0