Dear Alicia

Hi!

This is a tribute to my friend Alicia, my own Hayley. She is the best, she lovely, funny and cool. Alicia är också det största Paramore fan jag någon sin träffat, och det älskar jag med henne. Hon är lika galen i dom som jag är i Green Day. Det är skönt att ha en vän som är lika freaky som mej. We can be weird together. Vad skulle jag ha gjort om jag inte träffat dej, Alicia? Vem hade jag då varit galen med? Pratat om Green Day, Paramore och Harry Potter med? Bara tanken på att inte känna dej gör mej ledsen. Jag är evigt tacksam för att jag lärt känna dej. And you know what, om en månad står du och jag där med våra tröjor, hoppande, gråtande och skrattande. En månad kvar. Längtar.











Sista bilden ni ser har faktiskt Alicia själv tagit. Hon har fått den stor äran att träffa sina stora idoler, fått en Hayley karm. Avundsjukan är stor, men lyckan över att Alicia fått träffa dom är större. Jag är obeskrivligt glad för din skulle. Jag har fått den stora glädjen att ha dej som min kompis. Vilket jag är mer än thankfull for.

I have said it before, will say it again:

I löööw you!


Kommentarer
Postat av: Your own hayley

Tessan! Ja du gav mig små tårar i ögonen haha :) TACK för detta finfina inlägg, och ja håller med dig till 100%, We can be weird together. Yes we fucking can!!! :D Och ja, om exakt en måndad nästan har vi på oss våra fräna tröjor och är alldeles hyper inför premiären. haha jag ser dig och mig typ sitta å hoppa på stolarna å diskutera värsta vilt medan resten av tjejerna sitter på sidan och tittar lite frågande på oss, hahaha :P ParamoreGreenDayHarryPotter powerkramar till dig tess. I löööw you too <3

2010-10-18 @ 21:16:00
Postat av: Theres

Alicia: Haha, måste säga att jag riktigt kan se det där med stolarna fram för mej! :D love it! :D

2010-10-18 @ 21:25:39
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0