A nightmare on Stolpås Gård - bakom kulisserna

Hejsan!

Happy creepy Halloween! Yeah, det var igår men jag är lite efter. Jag hade  en rolig kväll med mina vänner igår. Lika som förra året kollade vi på film och klädde ut oss helt i onödan, eftersom vi bara sitter i min lilla barack och kollar på film. Men det är kul så det är värt det.  Jag har inte fixat till bilderna på huhr vi såg ut när vi var helt klar. Tänkte göra dom lite läskigare. Så dom kommer så snart som möjligt.

Börjar med några bakom kulisserna bilder. How to get the scary feeling. Även i år är det jag som har styleat alla.


Osminkade, glada och redo för styling!


Kim is almost ready.


Kim Kollberg


Hannipie's turn!


Hanna's make-up i clear!


Me styling Sonja!


Sonja Toomingas


Hanna's
eyelashes




Theres Engberg and Kim Kollberg

Jag kommer att få fler bilder av Kimman inomkort, så mer bilder kommer snart. Jag berättar mer om min Halloween då. Jag ska även fixa dom enskilda bilderna så att dom blir läskigare. Får se dom snart.

Hoppas ni alla haft en bra Halloween!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så ruskiga ni var!

2010-10-31 @ 22:01:42
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Fett kul!! :D fast en bild på mig såg förskräcklig u t på mig..men den är väl bra jämfört med dom andra som kanske fanns ;)

2010-11-01 @ 10:33:50
Postat av: Kim

haha de syndes knappt att jag var sminkad på bilderna i svartvitt:P

2010-11-01 @ 13:08:16
Postat av: Anna

Nej vad roligt det såg ut!

Älskar ögonfransarna, fan vad häftiga :D

Tycker inte det verkar helt i onödan, det hör till halloween liksom även om inte så många ser det ^^

2010-11-01 @ 14:45:25
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket :)

2010-11-02 @ 16:52:17
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0