Wanna dance all night long!

Hejsan!

Jag skrev ju om min älskade "bal" eller middag som vi var tvungen att kalla den. Men inga bilder och detaljer skrev jag. Sen hittade jag några bilder nu och kände att jag var tvungen att visa dom, och beskriva den lite.

Som sagt jag var med i festkommiten och planerade det mesta. Vem man skulle gå med, dukning och så vidare. Själv gick jag med Mattson i min klass, och satt och åt bredvid självklart Mattson, Linn K, Patte, min idrotts lärare, och Thomas. Gick tyvärr inte så bra att prata med dom som satt mer än en stol bort. Vi hade det awsome anyway. Jag och Linn K var kvällens "toastmasters". Stod på scen och berättade  om kvällen. Vi fick tyvärr bara dasa en timme. Två obligatoriska danser med den man satt med och sen var det fritt. Till min förvåning blev det mycket upp bjudande och dans! Låter inte vidare kul. Men det var som Thomas skulle ha sagt: AWSOME!

Vi ska försöka tvinga lärarna så att vi kan ha en till fest!


Linn K och jag


Linn och Sonja


Julia och Kajsa


Linn K, Linn Ö, Filip och Julia


Filip och Linn Ö


Photos by Linn Öhlén


Kommentarer
Postat av: hannipie

ta mig tillbaka!!

2010-11-26 @ 15:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0