As long as the wrong feels right

Hello!

När jag köpte senaste numret av marie claire, var det delvis för att Rihanna såg så fantastisk ut och för att det fanns jävlit bra sminktips. Men när jag satt och bläddrade igenom tidningen blev jag chockerad av hur bar Rihanna passar i det där röda håret. Speciellt nu när det är lite längre. Fast vad passar hon inte i? Jag hittade tyvärr bara bilder på framsidan och en annan på på hennes långa och röda hår. Det är fan så att man själv vill testa. Men jag kommer inte att passa i det och hur kommer ut växten att se ut? :P





Iallafall älskar jag det. Du kan även se hennes röda hår i love the way you lie music videon. Måste lägga in ett litet ps här. Det är ju för fan lost och lord of the rings stjärnan Dominic Monaghan som är killen i musikvideon!? Shit vilken chock jag fick. Här spelar han värsta bad gay och i lord of the rings en söt lite hobb.

So what do you think, hot or not?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Han passade inte i musikvideon tycker jag! Han är för mycket hobb för det.

2010-11-10 @ 07:31:27
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0