What? Is it true? People from space?

Hejsan!

Har någon sett Närkontakt - The fourth kind? En film om utomjordingar. Det är en blandning mellan skådispelari och vanlig handfilmad kamera. Jag såg den idag med min familj, en bra film som är värd att se.

Den har fått mej att tänka. Jag tror inte på utomjordingar som anfaller jorden och rövar bort barn. Men det måste ju finnas fler varelser är vi människor på lilla jorden i hela oändliga rymden. Annars vore det ju wierd. Som jag sa är delar av filmen som är filmad av med handkamera, av helt vanliga människor som träffar utomjordingar. Det är inget skådispel som det är i Blair Witch Projekt. Det här är den riktiga filmen. Man får se när människor skyter sin familj med pistol. Enbart för att dom är rädd för utomjordingarna som hemsöker dom i sina drömmar. Det låter säkert knäppt och fel. Men man får se allt. Det är på riktigt, allt hände i october 2000 i Nome, Alaska. Det finns på film och vittnen. Jag vet inte vad jag ska tro? En person som sägs blivit bortrövad av utomjordingar, är fortfarade spårlöst borta. Inga spår, bara hennes mamma som såg henne försvinna upp i himmelen. Folk är förlamade av drömmarna dom hade när utomjordingarna kom. Utomjordingarna gick typ in i deras kropp på något sätt. Allt jag skrivit finns film, på riktig handfilmade film, som är filmad av personerna det inträffade för.

Jag tror inte på allt, dom som var med om det blev ju såklart lite koko efter det. Men det var så verkligt. Jag tror att vissa delar är äkta och att det hände. Om ni inte tror mej eller vill se det med egna ögon. Hyr filmen Närkontakt - The fourth kind. Hahah, jag låter galen.

Vad tror ni, finns det fler varelser i rymden? Har dom besökt jorden någon gång?

Jag själv: Nja, jag tror på vissa saker inte alla.


Mamman till barnet som blev bortrövat. Bild från verkligheten.

Hon var en forkare som undersökt alla konstiga händelser. Tillslut blev hon en del av det. Och utomjordingarna förstörde hennes liv.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Julia

Kollade på trailern nyss och den verkar ju helskum ;o

2010-05-14 @ 00:48:15
Postat av: oliviaa

jag har sett den! :) Den är skum"/

2010-05-14 @ 13:29:38
Postat av: Hani

Scary!;D

2010-05-15 @ 11:40:52
Postat av: Theres

Julia: Den är lite skum, dok bra :D



Olivia: Den är ju bra! :D



Hanni: Lite små scary.. :P

2010-05-16 @ 18:57:34
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0