Konfirmation

Hejsan!

I helgen tog jag och min konfa grupp, konfirmationen. I söndags bekreftade vi vårt dop, eller vad det nu var. Hihi, känner att jag är riktigt inläst på det här. Eller inte. Jag har klagat mycket på konfan i år och förra året, om att den är så tråkig, men nu när den är slut känns det faktiskt väldigt tråkigt. Vi har haft det på kul på lägren och på bion och allt. Jag kommer att sakna det. Men nu ska vi vara glada och kolla på bilder från i söndags, ENJOY:


En söt liten Alice.


Söta Ewa, underbara sonja och fina Linn.


Fantastiska Hanna, jag och coolaste Ewa.


Finaste Linn och roliga Cassandra


Sjukt fina och bästa Hanna och Ewa


Vackraste Jossan!


Coola Nisse, långe Tobias K, och pratglada Eddie.


Halva konfa gruppen.


Brunetterna Adam och Pontus.


Fränsate Ewa!


Jag och snälla Sonja


Mina presenter.


Min konfirmations ros.

Gud vad jag kommer att sakna den här tiden! Mer bilder kommer senare, det här var bara dom från min kamera. Det finns ett ord som kan besrkriva den där dagen och och hela konfrimations tiden:
 A M A Z I N G!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så fina bilder du tagit! Det var jätte fint i kyrkan och trevligt efteråt.

Puss mamma

2010-05-24 @ 19:31:20
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hanii

AMAZING! oh my god so beatutiful pictures Theres Engbergaren! ;D;D<3 vi var så snygga i våra ängladräkter! :D<3 HIHI! ja det blev en lyckad dag! :D <3 nu är vi gudliga Tes! :D<333333333

2010-05-24 @ 19:44:39
Postat av: Anna

2010-05-26 @ 18:40:52
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Anna

(tror jag råkade skicka en tom kommentar :P)



Haha jag kommer ihåg min konfirmation. Man tog den inte på allvar för fem öre, men när det väl var över så började man uppskatta den xD

Lät som ni har haft riktigt kul i varje fall :)

2010-05-26 @ 18:42:15
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sån jäkla härlig tid! :'(

2010-05-26 @ 21:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0