Happy Birthday! (Lite sent, bättre sent än aldrig)

Hejsan!

jag har tillbringat dom tre senaste dagarna i fjällen. Så jag har inte kunnat blogga men det lär väl inte ha varit någon skillnad, eftersom att jag bloggar sällan. I måndas åkte jag, Sandra och pappa upp till Tännäs. Tod det bara lungt när vi kom upp sen dagen efter, i tisdas åkte vi skoter hela långa dagen! Så underbart! Finns det något bättre än när man flyger fram på skoter leden, när man känner vinden i ansiktet? Det går inte att beskriva. Jag hade otrolig dag. Åkte omkring på lederna i flera timmar. Åt världens godaste macka på resturang "Volliriet" tror jag det hette. Mys! Tack så jätte mycket Sandran och Pappsen. Jagkan tyvärr inte visa några bilder, för jag glömmde min kamera i fjällen.

*********************************

Det finns en sak som är bättre än att åka snabbt med skotern och det är att vara med min bästa vän Julia Berglund! Så fyllde 14år igår, 9 mars. Jag hoppas att du hade en underbar födelsedag! Jag önskar att jag kunnat varit hos dej då. MÅSTE träffa dej snart, miss you so much!

Så nu ger vi Julia ett stort GRATTIS! Hon leve hipp, hipp, hurra, hurra, HURRA! <3


You and me forever! <3

I love U!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jasså du tycks haft lika kul som syrran och pappa = TOPPEN!

2010-03-10 @ 21:04:01
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis Grattis! ;)

2010-03-11 @ 18:04:56
Postat av: Julia

Tackar både hanna och dig! :D visst hade jag en underbar födelsedag, fast den hade ju varit ännu mer underbar om du var där såklart! asså de är förjävligt vad jag saknar dej tuffing! nu måste vi verkligen träffas snart!! älskar dig bästavän!<3



PS. bäst att vi träffas snart och knäpper nya bilder så slipper du ladda upp mer sånna bilder haha ;)

2010-03-12 @ 00:31:37
Postat av: Theres

Mamma: Vi hade det bäst! :D



Hanna: Grattis Grattis!



Julia: JAG ÄLSKAR DEJ! <3

2010-03-17 @ 20:05:53
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Julia älskling: Jag saknar dej så jävla mycket, klara mej inte länge till utan dej! Måste träffa dej NU! Jag skulle göra vad som helst för att få träffa dej. Need you! Du betyder allt för mej, Jag Älskar Dej! <3 Saknar dej, ditt skratt, du som får mej att känna mej älskad och behövd! LOVE YOU! <3

2010-03-20 @ 10:55:33
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0