Melodifestivalen - Final

Hejsan!

Som jag har längtat och äntligen är dagen här. Melodifestivalens final. Jag brukar inte längta men jävlar vad jag har längtat i år.  Det är endast en låt jag gillar riktigt mycket. Och den var med i första deltävlingen som sista låten. Salem Al Fakirs Keep on Walking. Han är riktigt söt och bäst och obeskrivlig och jag är förälskad. Låten är underbar med en så otrolig känsla. Jag och Hanna kommer att rösta sönder och hålla alla tummar vi har på att han vinner. Just nu när jag skriver detta är det bara tre och en halv timme kvar. Längtar! Ska bli spännande och se vad som händer.


Heja Salem!!! Heja heja heja!

SALEM AL FAKIR!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: HanniPie!

HEJA HEJA HEJA HEJA SALEM!!!

2010-03-13 @ 19:14:37
Postat av: Julia

håller med dig, nu håller vi tummarna för salem tessan!

2010-03-13 @ 21:45:10
Postat av: Sussi

Synd att det inte gick vägen...

2010-03-15 @ 09:31:46
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Oliviaa

Anna och Eric var ju bäst:D<3

2010-03-15 @ 18:54:23
Postat av: Theres

Hanna: MM! Han skullle ha vunnit!



Julia: Fan att det inte räckte!



Mamma: Jaa!



Olivia: Haha, smaken är som baken, delad ;)<3

2010-03-17 @ 20:03:30
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0