Why is this happening again?

Hejsan

För mycket orättvisa

Ett ord: Varför? Det är så orättvist, varför händer det här? Idag spelade Green Day i Göteborg och är jag kvar här i Sundsvall! Fuck! Varför är jag den ända som inte får se mitt favorit band? Inte nog med det, det här är andra gången det händer! Förra gången var jag helt förstör och grinade i timmar. Kan säga att det inte är långt ifrån samma sak nu, tårana kommer. Åååh, varför ska jag inte få stå och hoppa med i publiken? I'm so mad and sad!

It's not fair! I fucking hate this shit!








Jag kan inte kolla på dom, det gör ont i hela hjärtat och tårarna kommer! Jävla skit vad jag är förbannad. Varför ska det bli såhär? Livet är så jävla orättvist och varför låter ni mej inte gå? 
 F A N !

Ä L S K A R   E R   G R E E N  D A Y!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, fan vad synd att du missar dom igen! :/

Såg i aftonbladet att det hade varit en jättebra spelning och att det varit snälla mot fansen. Och det är inte för att plåga dig som jag säger det, utan det brukar bara inte hända ofta att de har någon positiv kritik. ><



Jag lider med dig ivf.

Hatar när man inte får åka eller när man inte har någon som vill åka med och man vill inte direkt åka själv. Jag hoppas innerligt att du får se dem live innom snar framtid ivf :)

2010-06-06 @ 14:03:33
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Hani

stackare ! hoooon!!

2010-06-06 @ 14:39:31
Postat av: Theres

Anna: Tack så mycket för stödet. Det är nästan oberkribvligt vad jag är ledsen, och sur. Jag vill så görna se dom! Skulle gör vad som helst! Jag måste se dom snart¨, annars jävlar! ;)



Åter igen tack för stödet :)

2010-06-06 @ 14:59:33
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Sorry...

2010-06-06 @ 18:09:05
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Besatt?

2010-06-07 @ 20:00:44
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0