Åttan är nu nära sitt slut!

Hejsan!

Nu är det så nära sommarlovet! Det känns dock som att det är länge kvar. Nu är det bara skolavslutningen imorgon, sen är vi frii!! LOVELY! Jag tog mitt första dopp i havet idag med Hanna, underbart. Lite kallt men det gick faktiskt bra. Har lite svårt att fatta att det snart är sommarlov, känner att det här sommaren kommer att bli bäst! Men det är även sorligt att behöva lämna klassen, även om det bara är över en sommar.

Det här året har jag har fått nya vänner, skrattat mer än någonsin, fått mer underbara och älskade kommentarer, fått mycket stöd och känt mycket kärlek från er alla. Ni ska veta att ni är underbara och att livet inte vore lika bra utan er.

Men nu kommer det många bilder sen åttan, Hope you enjoy them: 


Mi and Olivia


Kim och Linn


Mi and Hanni


Haha! Mi and Hanni

 
Söt Kim


Kim och Mattson i bakrunden.


Emmilie och Frida


Jag!


Jossan och Jonna


Klassen


Ebba, Kim och jag!


Sötaste Myan!


Ebba, Kim och My, underbart söta!


My och Mi


Ebba, jag och My


Älskar denna bild grymt!


Kim och Mi


Mattias och Carl


Kim jag och Hanna, the perfekt trio!


Mi and the lovely Ewa!


Jag och snälla Jonna

Vårshowen:













Tillbaka till skolbilder:


Kim och jag


Sonja och Ewa!


Ewa (Hanna och Frida i bakrunden)



Dom där bilderna får visa hur min tid på vibacke i 8:an varit. Det har varit en underbar, mycket stress och jobb. Men hade vi inte det skulle vi aldrig uppskatta ett underbart sommarlov på samma sätt.

Kommer att sakna er i klassen, även er andra! <3

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack ska du ha :D vi får se hur jag gör med piercingen :) hugs

2010-06-10 @ 23:06:58
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Kim

Härliga bilder... Hahaha nu är det äntligen slut! Bäst:D:D

2010-06-11 @ 13:31:27
Postat av: Hanna ;)

japp härligt år och härliga bilder och härliga vänner och vi är härliga vi, the perfect trio, och ja, sommarlovet ska bli super härligt, ENTLIGEN! SOMMAREN KOMMER BLI SUPER! ;D<3<3

2010-06-11 @ 13:54:07
Postat av: Anna

Såg ut att ha varit ett kul år, grattis till sommarlovet ;P

2010-06-12 @ 20:32:27
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0