the Twilight saga Eclipse - 10 dagar kvar ♥

Hejsan!

Jag hittade den här listan på den HÄR bloggen. Eftersom att jag är ett Twilight Freak, måste jag ju göra det!

Twilight / Om jag kunde drömma:
1. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan. 
2. Bästa scen i boken/filmen? Skolbalen!
3. Favorit citat från boken/filmen? Mind over Matter - Edward Cullen
4. Bästa låten i filmen? Flightless bird, American Mouth - Iron & Wine
5. Favorit outfit från filmen? Edward, sjukhus scenen. 


New Moon / När jag hör din röst:

6. Favorit karaktär i boken/filmen? Bella Swan.
7. Bästa scen i boken/filmen? När Bella hoppar från klippan!
8. Favorit citat från boken/filmen? 1: I promise that this will be the last time you’ll see me. I won’t come back. I won’t put you through anything like this again. You can go on with your life without any more interference from me. It will be as if I’d never existed - Edward Cullen
2: Before you, Bella, my life was like a moonless night. Very dark, but there were stars—points of light and reason… And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire; there was brilliancy, there was beauty - Edward Cullen
9. Bästa låten i filmen? Possibility - Lykke Li
10. Favorit outfit från filmen? Alice, i Volterra.

Eclipse / Ljudet av ditt hjärta:
11. Favorit karaktär i boken? Edward Cullen
12. Bästa scen i boken? Bella & Edward på ängen!
13. Favorit citat från boken?
Isabella Swan? I promise to love you forever — every single day of forever. Will you marry me? Edward Cullen.
14.Vad ser du mest framemot i filmen?
Förlovningen.
15. Vad ser du minst framemot i filmen?
Kyssarna med Jacob.


Breaking Dawn / Så länge vi båda andas:
16. Favorit karaktär i boken?
Bella och Edward.
17. Bästa scen i boken? Allt, men jag säger nog, bröllopet och sista scenen!
18. Favorit citat från boken? Now you know. No one’s ever loved anyone as much as I love you. Bella Cullen.
19.Vad ser du mest framemot i filmerna? Bella som vampyr, Isla Esme, Bröllopet. Renesmee! Allt!
20. Vad ser du minst framemot i filmerna? Jacob, haha, nejdå!
Det jag inte ser framemot är att det är slutet. the Twilight saga tar slut..


21.Team Edward eller Team Jacob? TEAM EDWARD!
22. Favorit skådis?
Kristen Stewart.
23. Vem skulle du vilja spela?
Bella, haha då får jag Edward som pojkvän! 
24. Vilken är din favorit bok?
Mycket svårt, men det är nog: Breaking Dawn!
25. Vad tycker du om slutet i Breaking Dawn? Kan inte sluta på ett bättre sätt, älskar det! 

 

      


Kommentarer
Postat av: Hani

Självklart man vill vara Bella! ;D fatta vad jag längtar! och det börjar närma sig nu hurrudu! :D<3 TEAM EDWARD! :D<333333

2010-06-20 @ 11:31:34
Postat av: ahallen

sv: jag också! Det var ju faktiskt förvånansvärt kul att se! :D

2010-06-20 @ 14:06:48
URL: http://ahallen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack för din röst, nu får jag bara hoppas att jag kommer bland de fem "bästa" då tävlingen avslutas! =)

2010-06-20 @ 16:56:10
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Olivia

TEAM EDWARD!:D<33

2010-06-21 @ 17:50:17
Postat av: Theres

Hani: Nu är det nära! <3 TEAM EDWARD!



Ahallen: Det var rigtigt vackert och chokerande roligt att se! =)



Jennilie: Det hoppas jag med! :D



Olivia: Håller med! :D:D<3

2010-06-22 @ 22:46:10
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0