Love - Kärlek - Amor

Hello!

För ett tag sen fotade jag och Hanna med Olivia. Olivia ville testa sin nya kamera och jag och Hanna ställde upp som modeller. Vi hade väldigt svårt att vara seriösa och inte flumma till bilderna. Så dom flesta bilderna såg ut såhär:







Men vad gör det, dom bilderna har ju också sin charm. Tack för en jätte rolig fotografering Olivia och måste göras om. Hoppas att någon av dom "seriösa" bilderna blev använd bara! ;)


Sen har jag två hälsnigar till två underbara personer:

Julia Berglund, jag saknar dej mer än någonsin och behöver verkligen dej vid min sida just nu. och det glädjer mej att vi snart kommer att träffas! Du ska veta att jag längtar så j*vla mycket tills vi träffas.


See you soon! <3

******************************

Jonna Sjölund, du ska veta att du betyder så mycket för så många, att du är älskad av så många. Du är underbar, rolig, snäll, omtänksam. Och att du är den underbara kompisen. Du vet att jag finns här för att stötta dej genom svåra tider som att du stöttar mej genom svåra tider. Du ska alltid komma ihåg att .. 


du är bäst ingen protest! <3


Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, vad säger man? Olivia du är en bra fotograf! och ja... tessan, vi har det där extra när det gäller att vara med på bild tsm! ;D

2010-06-27 @ 23:37:33
Postat av: Jennilie

Sv: ja okej! =)

Tack så mkt!

2010-06-28 @ 10:48:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Julia

Men herre gud bilden! haha fyfan!



men du ska veta att du alltid går först syster, skulle jag inte ha dig vid min sida skulle jag inte heller orka gå upp på morgonen och börja en ny dag, så som jag gjort 14 år nu. 14 år med dig vid min sida, din värme, kärlek, glädje och dedär lilla extra som alla önskar sig av en vän, och tessan jag kan bara säga att allt detdär har du gett mig. under alla dessa jäkla år som vi vart bästa vänner har vi lyckats både skratta och gråta tillsammans. asså jag önskar att jag någon gång skulle kunna säga face to face hur otroligt mycket du betyder för mig, men hjärtat det går inte, det går inte att beskriva i ord. jag kan bara använda tre ord, tre ord du alltid kommer få höra ifrån min sida kanske dom vanligaste orden man använder när man vill berätta för någon att man tycker om den personen, men dom här orden säger så mycket mer JAG ÄLSKAR DIG Theres Engberg och kommer alltid göra vad som än händer. skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som helst men nej de går ju inte.. jag får nöja mig med att säga JAG ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN !

2010-06-28 @ 20:49:08
Postat av: Sussi

Julia: Awww! Julia berglund du får mej att grina!! Åh, jag kan bara säga detsamma! att ha dej vid min sida är det bästa som finns! ÄLSKAR DEJ JULIA BERGLUND MIN BÄSTA VÄN!

2010-06-29 @ 12:36:04
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0