Efterlängtat!

Hejsan!

Igår hade vi den sista jobb-skoldagen vårterminen 2010.   Ä N T L I G E N!  Obeskrivligt skönt. Det har varit så stressigt i skolan på slutet att man inte äns märkt att det har blivit sommar. Idag var första dagen då jag riktigt tänkte på att det är sommar. Jag har aldrig längtat så här mycket till ett sommarlov. Det här sommar lovet kommer att bli uppskattat. För att fira sista jobb-dagen och att det är minder än en månadkvar till Eclipse, åkte jag, Hanna och Kim till birsta. Hade en underbar eftermiddag med många roliga minnen som jag aldrig kommer att glömma.


Kim, Hanna och jag

Det är en bild från igår, haha, mina ögon! Jag kan försäkra er alla att jag hade precis kollat i kors. hah!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hani

och självklart var det en hemsk bild på mig! :O

2010-06-06 @ 11:51:16
Postat av: Theres

Du är jättefin! :O <33

2010-06-22 @ 23:13:49
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0