Gatufesten 2010 - Ola Salo with The Ark!

Hallo everybody!

Hela mitt liv har jag hört om hur bra och roligt, hur underbar och fantastisk, hur magisk och crazy gatufesten varit. Och först nu i år fattar jag vart ända ord. Det är helt sant. Varje ord. Det är obeskrivligt och helt enastående.

Igår/natt stog jag och Hanna längst fram, nästan i mitten, och kollade på Sveriges bästa glamrock band. The Ark! Det finns ett ord för att beskriva deras show: W-O-W! Vilken energi, har aldrig varit med om något liknade. Det var så jävla trångt men helt klart värt all väntan och all trängsel. Finns det något band som har bättre live performance? I don't think! Dom kan fånga publikens uppmärksamhet som ingen annan. Man dras med och kan inte sluta hoppa, sjunga, skrika, klappa, jubla, vissla, tjuta, dansa. Dom har en enerig som är obeskrivlig.

Kan inte vänta tills att får se dom igen!

Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och göra om det. Absolut en av dom bästa saker jag någonsin gjort. Finns inte ord för hur mycket jag skulle göra för att få träffa mannen bakom allt det underbara, Ola Salo. Och såklart att hans band kompisar hjälper till men han är helt enormt bra. Snack om att inte vara rädd att skämma ut sig och att bjuda på sig själv. Ola Salo the man!!





Jag kan inte ladda upp bilderna som jag tagit från gatufesten än, för vi har inget internt på våran dator så jag lägger upp som så fort jag kan. Och det kommer att bli många bilder!

Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var jobbigt att stå där, men det var ju värt det! Det var riktigt bra! Och jag är inget riktigt fan jag, men jag gör gärna om det igen! :D<3

2010-07-10 @ 20:58:38
Postat av: Gardenhouse

Så kul ni haft och vad roligt att läsa det!

Spännande att se bilderna sedan;)

2010-07-11 @ 14:55:17
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Ja alltså om jag får säga det själv passar jag nog både i brun hudton och blek.. Men som jag skrev i inlägget föredrar jag nog att vara lite brunare =)

2010-07-13 @ 11:44:45
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Det var en oerhört bra spelning.

2010-07-25 @ 12:50:58
URL: http://alliwantistheark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0