Sommar brun.

Hejsan!

Nu har Kim och Elin kommit hem från Gran Canaria och båda är ju bruna som, gah, dom är jätte bruna. Nu är jag avis, det är så fint att vara brun, jag läntar inte till sommarn för jag älskar vintern och dess kyla. Men jag längtar till man blir brun! Nu har Farmor också åkt och kommer hem om två veckor, hon kommer ju att vara hur brun som helst! Då kommer jag att bli ännu mer avis. Det är ju bara att njuta av vintern medans den är här, för tiden kommer att gå så snabbt. Helt plötsligt är det sommar och man ligger på stranden och solar för att få den fina brun färgen.




Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Kim

haha:P

Du va ju as brun på bilden:D<3

2010-01-08 @ 18:57:27
Postat av: your Hannipie!

Ja jag vill utomlands och jag längtar till sommaren!! MEN, nu vill jag bara åka skidor skidor skidor och slalom slalom slalom! <33

2010-01-08 @ 19:22:05
Postat av: Theres

KIm: Jag är avis!! Jag vet, bränan ägde det där året! ;D



My Hanni: Jag med! utomlands utomlands! Men nu jävlar ska det bli skidor skidor skidor, slalom sllalom slalom!!!

2010-01-09 @ 19:58:57
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: jossipossi

sakknaaaar håreeeeeet ditt :(:(:(:(:(:(:(:(:(<3

2010-01-09 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0