Nu har jag bestämt mej.

Hejsan!

Jag har bestämt mej. Och jag kommer att föjla marijoteten och klippa mej kort, men inte så kort som jag hade tänkt, och visade på bild, utan jag ska börja med något som är lite längre. Så kanske det blir kortare sen. Vi får se hur jag ser ut i den här frisyren, om jag passar i kort, om jag kommer att sakna mitt långa alldeles för mycket. vi för helt enkelt se hur jag trivs, om jag trivs bra i kort är chansen jätte stor att jag klipper mej lika kort som jag hade tänkt. Det är även en av Rihannas frisyrer jag ska klippa mej efter nu. Nu är det bara en timme kvar tills jag sätter mej i frisörs stolen och klipper mej. Shit det här är såå spännande. Innan jag går och gör men klar tänkte jag visa en bild på hur jag ska klippa mej. Jag börjar med något lite längre. :)





Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev sketa bra!

2010-01-04 @ 10:34:41
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: your Hannipie

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH I can't wait to se you!!!!!!!!!!!!???!!!!!!!!!!!!!!

HIHI finfint!! :D<33333333333333333

2010-01-04 @ 10:52:02
Postat av: Julia

Smart drag! att klippa sej lite längre kort och se :)<3

2010-01-04 @ 13:25:48
Postat av: JOSEPHINE

THERESENGBERG, MENAR DU ATT DITTTT LÅÅÅÅNGA LOCKIGA FINA HÅR ÄR BORTA NUUU :'((((, NOOOOOO VA LEDSEN JAG BLIR :'(((, FAST DET BLEV SÄKERT JÄTTEBRA (:

MEN ÄNDÅ.. DITT LÅÅÅÅNGA VACKRA HÅÅÅR :(

2010-01-04 @ 18:52:00
Postat av: Theres

Sandran: Japp, sketa bra! :)



Hanna: Då får se mej snart! :D <3



Julia: japp, vågade inte börja med mega kort, så jag började med lite längre kortare. ;) <3



JosephineWallin: Haha, jadu JosephineWallin mitt långa och vackra lockiga hår är nu kort lockigt och vacker, jag är nöjd. Du får se snart ;)

2010-01-04 @ 19:31:24
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0