Du är den underbaraste och omtänksamaste! ♥

Hejsan!

Right now I'm incredibly happy! Ingen kan gissa vad jag har på mej! Holy shit, jag förstår det inte själv inte. Bered er på en chock. Jag har på mej ett par Twilight converse som jag fått av min syrra. Hon har målat dom själv. Dom är så otroligt fantastiskt snygga! Helt otrolig härom dan satt jag och drömde om sånna skor, och nu har jag ett par! Jag är så glad att jag sitter och hoppar! Herregud, Sandra, min underbaraste och omtänksamaste och bästa syster! Du är så snäll och tänker verkligen på mej.


Här kommer dom!






Love them! Kommer att ha på mej dom dag som natt, imorgon, övermorgon, dagen efter det, och dagen efter det! Jag tror ni fattar att jag kommer  andvända dom sjukt mycke!

Tack så hemskt mycket! Jag älskar dej Sandra!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Såå underbart med syskon kärlek!

2010-01-29 @ 22:47:38
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: kim

dom va sjukt snygga

2010-01-30 @ 09:43:57
Postat av: Your Hannipie!

Jag är sååå avundsjuk, de är så snygga! :D<3, men de kanske inte var bra för att stå ute länge när det är minusgrader ;)<33. Såå snällt av Sandra att göra dem tyckte jag!! :D<33

2010-01-31 @ 17:58:53
Postat av: Theres

Sussi: Syskonkärlek är det bästa! <3



Kimman: Yes, they are! :D <3



Hanni: haha, att vara ute i dom är inte det smartaste jag gjort.. :P haha, jag förstår varför du är avis! ;D jag älskar dom! <3

2010-01-31 @ 19:52:22
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0