2010 - det nya året!

Hejsan!

Jag är lite efter med att skriva det här men iallafall. Det känns som att 2010 kommer att bli ett nytt år, ett bra år. Det händer mycket nytt för mej i år, jag flyttar, jag har skaffat ny frisyr, ny header på bloggen och kanske en ny hund i familjen och en massa mer.. 


Som vissa kanske redan har sett så har Sandra hjälpt mej med bloggens header. Jag gjorde själva bilden, haha, på paint! Men Sandra fixade så att den kom in på bloggen. :D

Tack kära systra mi!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Snyggt jobbat tjejen!

2010-01-19 @ 15:59:50
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Hannipie

Jag gillar din nya header! jättefin :D. Och du vet att jag ÄLSKAR ditt hår :P<3

Det här kommer att bli ett toppen år! Det ska vi se till att det blir ;):D<333333

2010-01-19 @ 18:21:55
Postat av: Theres

Sussi: Tackar mammsen!



Hannii: Thank you soo much Hani! Ett toppen år!! :D <33

2010-01-21 @ 20:43:32
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0