Scooby Dooby Doo!

Hejsan!

Nu medans jag har varit sjuk har jag suttit och kollat på Scooby Doo, jag hade glömt bort hur mycket jag älskar Scooby Doo. Jag var helt galen i han när jag var liten. Han är bäst, äger alla! Det är lätt den bästa tecknade serie som finns. Åh, allt det här påminner mej om the good old days när jag, Sandra och Nicklas alltid samlades framför tv:n varje kväll klockan halv åtta för att kolla på Scooby Dobby Doo. Vi älskade det. Eller en kväll när jag var liten då jag och Nicklas var hemma själv, då hyrde vi massa Scooby Doo filmer och kollade på. Jag var livrädd, jag var en riktig fegis när jag var liten.. Haha, det var bra tider det! Åh, saknar dom kvällarna!

Sandra och Nicklas nu ska jag väcka era minnen till liv, kolla på dom här. Sandra! Jag har goda nyheter, den första är när han går i ögat!


The Scooby Doo show




Scooby Doo, Where are you?



What's new, Scooby Doo?



Memories! <3

Nu ska jag gå ut till mej och leta rätt på min Scooby Doo tidningar och läsa några! Älskar dom.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hani

Har typ bara sett det några fåtal gånger :)<3

2010-02-04 @ 15:42:04
Postat av: Hani

Har bara sett det några fåtal gånger :)<3

2010-02-04 @ 15:50:36
Postat av: H

sry

2010-02-04 @ 15:51:04
Postat av: Anna

Ooh, Scooby Doo var längesedan nu haha :P

2010-02-05 @ 10:45:40
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag fullkomligen älskar Scooby Doo!

2010-02-06 @ 14:29:08
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Hanna: Kolla kolla kolla! :D <3



Anna: Scooby dobby Doo!



Sandra: Då är vi två och kan bilda en klubb! ;D

2010-02-07 @ 14:44:59
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0