"You are the moonlight of my life every night"

Hejsan!

Idag har jag känt en ovanligt stor sorg över att jag inte fått sett Green Day och träffat Billie Joe Armstrong. Om jag kunde sjunga och jag var på en Green Day konsert skulle jag vilja sjunga denna låt till BJA. Varje ord skulle jag sjunga till han, varje ord är sant. Jag är förälskad i han.




I text a postcard, sent to you
Did it go through?
Sending all my love to you.
You are the moonlight of my life every night
Giving all my love to you
My beating heart belongs to you
I walked for miles til I found you
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
I'm sending all my love to you.

With every breath that I am worth
Here on earth
I'm sending all my love to you.
So if you dare to second guess
you can rest assured
That all my love's for you

My beating heart belongs to you
I walked for miles til I found you
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
I'm sending all my love to you.

My beating heart belongs to you
I walked for miles til I found you
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
Did I ever make it through?


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothers, pictures

sv: tusen tack för din fina kommentar! gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 11:55:20
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

En av mina favvorit låtar! :) så fin!! Fast i When it's time känns det liksom som att han sjunger den till Adrienne. Just nu gillar jag även ?Viva la gloria? (Little girl), Ha Ha you're dead och restless heart syndrome. Vilka låtar gillar du mest? :)) <3

2011-01-06 @ 22:05:35
URL: http://jesusofgothenburg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0