Änglagård - Tredje gången gillt

Hejsan!

Jag sitter här och kollar på Änglagård - andra sommaren, och har precis sett Änglagård - Tredje gången gillt på bio. Måste säga att jag är glatt chockad över hur bra den var. Jag gillar inte svenska filmer men det sista¨året har jag faktiskt sett många bra. Denna var också otroligt bra. Smart, oförutsägbar och sprallig. Änglagård - tredje gången gillt var skönt charmig. Lekfull och fantastiskt rolig.

Jag måste säga att jag älskar allt med filmen, humorn, skådespelarna och deras karaktärer, relationerna och känslan. Hahaha, skrattar av bara tanken av den. Fanny, som spelas av Helena Bergström, och Zac, som spelas av Rikard Wolff, är ju fett sköna och deras udda relation är underbar. Dom passar och spelar så bra ihop. Love it. Resten av alla skådespelarna är ju också härliga. Kan inte säga att jag tycker att någon av dom spelar dåligt.

Handlingen är bra och intressant. Det var läge sedan jag såg dom första filmerna men av det jag kommer ihåg och av vad jag har sett nu av tvåan tycker jag att trean håller måttet. Filmen är ett måste att se. Om du inte ser den på bio, hyr den då när den kommer ut. Super bra var den verkligen och väldigt charmig. Detta är svensk film när den är som bäst!

Kolla på trailern och sedan på filmen. Hahah, du kommer att skratta, jag lovar.



Hejdå!


Kommentarer
Postat av: hani

bra att den var bra har inte sett nån av dom:)

2010-12-27 @ 14:21:02
Postat av: Gardenhouse

Kul kväll!

2010-12-28 @ 22:35:52
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 01:04:17
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0