Jamie Campbell Bower, who are you?

Hejsan!

Den senaste tiden har jag många bilder och hört mycket om den snygga unga skådisen som heter Jamie Campbell Bower. Oftast nämns han i sammanhang med Harry Potter and the Deathly Hallows. På en Harry Potter fansida - www.harrypotternytt.blogg.se - såg jag en bild på honom. Hon som driver bloggen frågade även vem det var, för han var med på premiären. Då visade det sig att han var Bonnie Wrights, som spelar Ginny i HP, boyfriend och att det är han som ska spela den unge Gellert Grindelwald i HP part 2.


Jamie på Harry Potter och dödsrelikerna premiären 2010.


Bonnie Wright togheter with Jamie Campbell Bower

Men redan första gången jag såg bilden visste jag att jag sett han förut, men kunde inte komma på vart. Jag kollade på New Moon igår och märkte att det är han som spelar Caius, en av Volturie, i New Moon. Vi fpr även se han i BD part 2. Visste att jag sett han förut.


Jamie as Caius in New Moon

Sedan sökte jag på Google.se för att se lite bilder på han. Då kom det upp några bilder från Sweeney Todd, och då visst jag att det var därifrån jag kände igen honom. Han spelar rollen som  Mr. Todds, som spelas av Johnny Depp, assistent Anthony Hope. Tänk vad fränt, den andra filmen han är med i är en Johnny Depp film.


Jamie as Anthony Hope in Sweeney Todd

Äntligen har jag rett ut varifrån jag känner igen honom.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: hani

trevligt : )

2010-12-29 @ 15:18:11
Postat av: hani

trevligt : )

2010-12-29 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0