December

Hejsan!

Idag var det sista dagen i skolan, och det är endast 2 dagar kver till jul. Jag brukar inte skriva sånt här på min blogg, men jag måste skriva om min dag. Idag hade vi juldansen föt sista gången, so sad, men jag fick ett stipendium för bra flit i skolan, 300 kr, so happy. Jag och min kompis Kim fick varsitt. Jippi. Sen fick vi var det massa på skolan occh bla bla. Tillslut fick vi betyg, och dom blev helt okej. Måste erkänna att jag är nöjd.

Jag är ledsen för tråkiga inlägg just nu, men jag har inte så mycket tid som jag kan lägga ner på bloggen. Tyvärr. Hoppas ni orkar vänta.

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från min december månad.

















På skolan:














Beso y Abrazo


Kommentarer
Postat av: Kim

dina betyg var inte helt okej!! Dom var ju as bra:D

Grattis till stipendiet:)

2010-12-22 @ 11:08:03
Postat av: Hanni

ja grattis grattis :D JULLOV!

2010-12-23 @ 08:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0