Brace-face!

Hejsan!

Dom senaste inläggen har jag ju skrivit av jag varit förvirrad men på super humör. Jag har börjat att funderat på vad som ska få mej att bli på sämre humör. Jag har hosta så att jag spyr. Trött så att jag blir sjuk. Gymnasiumvalet går sämst. Men fortfarande har jag varit på lysande humör. Men idag kom brevet som fick mitt humör att sjunka från toppen till botten. Tandläkaren skickar ett brev där det står att jag ska få tandställning den 17 december! Fuck that!

Jag var inte beredd att det skulle hända så snabbt. Men ju fortare desto bättre. Men jag kommer verkligen inte att passa med det. Jag vill inte ha. Ta inte illa upp ni som har det. Ni är säkerligen super söta i det. Men jag får panik. Jag vill inte ha. Kommer se ut som ett geekigt pucko!

Plus att jag alltid visar tänderna!

 

 



 



Hahaha, jag som aldrig tar ego-pics och lägger typ aldrig upp bilder på mej utan en kompis. Men nu jävlar.
Ah, jag ska få tandställning om 16 dagar!

16 dagar!


Kommentarer
Postat av: Kim

De kommer gå bra. När du har fått den kommer det vara jobbigt i nåra dagar, sen kommer du nästan glömma att du har den sen kommer du ta bort den. och då kommer du vara superglad över att du hade den.:D:D:D

2010-12-01 @ 19:51:40
Postat av: Hanna

hihi, jag tror på kim ja, men såklart, inte kul...

2010-12-02 @ 20:36:25
Postat av: Olivia

du är inte ensam.. jag får också panik, vill verkligen inte ha. Och när ja får en så är det inte ens säkert att den hjälper, det känns ju jätte skönt att veta! inte. fyfan, jag vill inte.

2010-12-04 @ 18:23:10
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Oh, been there, done that ;) Var skitjobbigt att ha tandställning (mycket beroende på min skumma tandläkare dock!) och det gjorde ont efter "åtdragning" och det var svårt att äta vad som helst.. Men jag blev SKITNÖJD efteråt och jag ångrar det verkligen inte!! :D Så lycka till med tandställningen och härda ut, för det är verkligen värt det!!

2010-12-04 @ 21:50:38
URL: http://gukoret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0