Mina egen designade kläder!

Hejsan!

Jag har alltid haft ett litet intresse för att designa saker, hus i the sims, kläder i verkligen. I höstas blommade intresset för att designa kläder ut. Jag har gjort många skisser. Dock inte så bra, för jag är inte direkt en konstnär, men man ser ju vad det är. Mina nära och kära säger att jag borde göra något med dom, sy upp dom, göra en hemsida eller nått iallafall. Och jag tänkte att jag börjar med att visa några av mina skisser här på bloggen.

Jag har faktiskt tänkt, om, jag skulle börja att sy upp dom och göra en hemsida och allt. Så tror jag att mitt märke ska heta typ Lefroy. Dock är det bara tankar än. Men det vore kul. Men bara framtiden kan avslöja om det blir något mer än skisser i ett block.

Ni får ursäkta att bilderna är usla, men kameran är inte den bästa och det blev inte mycket bättre.


Skiss 1 och skiss 2 är båda gjorda i höstas.
 Då rutigt var en stor inspiration för mej.



Båda dessa är också gjorda i höstas.
Skiss 3: 50's bikini
Skiss 4: Swimsuit




Skiss 5: weddingdress.
Den här är faktiskt gjorde igår. Tog idéer från mina drömmar
 och fantasier och gjorde denna weddingdress.


Skiss 6: Boho-dress


Skiss 7: Rockchic


Skiss 8: Wild


Skiss 9: Promdress


Det var några av dom. Utan att det ska låta konstig. Säg gärna till vad ni tycker om dom, vilken gillar ni mest?

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja MVG i bild ser man jag ju direkt ;) snart är du Åsas lilla storfavorit! ;D. Vet ej vilken som är min favvo men får tänka på det! ;D men alla ser bra ut:D:D:D:D:D. och jag tycker göra något åt det! :D<3

2010-08-20 @ 10:00:02
Postat av: Kim

Hanna skev ungefär precis som jag tänkte skriva:D

2010-08-21 @ 09:13:42
Postat av: Oliviaa

Shit Tessan !?:o Omg. Du borde verkligen hålla på med det där i framtiden!

Min favorit är nog skiss 8 :D Fast alla är suuuper fina! (avis(a))

2010-08-22 @ 15:22:32
Postat av: Hanna!

HAHAHAHAHAHA! Kim ! :D

2010-08-22 @ 18:47:16
Postat av: Anna

Men gud jag hade ingen aning att du var så duktig, det var en ny sida av dig att se :O

Jag gillar alla, men favoriterna är 2,3 och 7 :)

Keep the good work up! ;)

2010-08-24 @ 11:53:55
URL: http://vaniljbanilj.blogg.se/
Postat av: Random

I love it!

2011-06-27 @ 00:10:58
Postat av: Hemlig ;D

Dem var skit snygga ;D

Jag är också rätt intresserad av att designa kläder har själv några hemma skulle lägga upp på min blogg men den blev hackad jaja glöm det dina bilder va JÄVLIGT snygga hehe ;D

2012-01-26 @ 20:49:40
URL: http://dagenssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0