A summer saturday!

Hejsan!

I lördags var det en fest, eller med en kompis träff, i min kompis Emelies sommar stuga. Vi var runt 10 personer. Badade åkte ring på vattnet, åt, kolla på film och myste.  Jag fick nästan inga bilder. Men jag ska visa några av dom jag fick.


Hanni and I


Most of the girls


One of the boys, Eddie


Rest of the boys, Calle, Petter and Nyström 


The Girls, or most of them


Kajsa, Julia and Linn


the boys


 
ph 1: Emelie, looking sweet. ph 2: Linn, so beautiful.


Några bilder. Många av mina kompisar vill inte vara med på kort. That's life.

Have a great day!


Kommentarer
Postat av: Hanna

It was a nice time there;)<3

2010-08-18 @ 10:50:47
Postat av: Jennilie

Sv: Ja dom är förblånat snygga!! Men som du säger, de kostar ju en del!

2010-08-19 @ 14:26:20
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Kul kväll =)

2010-08-19 @ 17:30:41
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Oliviaa

Men Tessan:( Jag vill inte vara med på bild:(

2010-08-25 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0