The Baseballs rocked my world!

Hallo!

*Girls always looks terriffied when I say: Spread your legs!

* But men always fix behind your ...

* Digger says: The girls on my part is my girls. We screamed loudly.
Basti says: And this is my girls. Quiet.
Digger laugh very much.

* Me and Sandra screamed: En gång till, En gång till!
I say: No! One more time!
We screamed: One more time!

* This sing is a tribute to The Baseballs! No I mean Roxette!

* LALALA!


Oh Yeah. Allt kan hända på en konsert med tyska 50's cover bandet, The Baseballs. Igår hade jag en av dom bästa kvällarna i mitt liv. The Baseballs. Magic! Unreal! Amazing! Beautiful! Indescribable! Ture Love!

Jag måste säga att det är en skum men helt underbar känsla när den snyggaste och den ända snygga sångaren Digger kollar rakt in i ögonen på än och flirtar med min syrra. Hjärtat slog 300 dubbelvolter per sekund.


systra mi och mormor under middagen i stan. 


Mi and my beautiful grandma


Min ny målade "the Baseballs-tröja"
På fram sidan står det: Grävarn (Digger)




Mi and Hanna. Haha, igår var vi alla lite 50's!




Mmm, Yummy!

The Baseballs!






Yeah, that's Digger!




Beautiful!

That's Sam




And that's Basti


han var lite galen, men as cool!





 



Haha! många bilder på Digger, både för att han är snyggast och han stog rakt framför oss.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohlala, they did a great gig! I hope they never stop playing the rock'n'roll!

2010-08-09 @ 08:40:38
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Hannipie!

THE BASEBALLS! :D:D:D:D:D:D:D

2010-08-09 @ 10:08:34
Postat av: Amanda

SV: Tack tessan det ser jag fram emot ^^



Vilka läckra brudar som var på konsert då jag måste säga att båda du och syrran klär extremt bra i 50-tals looken :D Vad bra att ni hade en kanon kväll, jag är ledsen att jag inte kunde hänga på :)

2010-08-09 @ 12:29:12
URL: http://sam.webblogg.se/
Postat av: Jennilie

Dom är ju sjukt bra!

Sv: tack!

2010-08-10 @ 16:28:21
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0