Old School

Hejsan!

Det har varit mycket krångel på sista tiden inom teknik världen för mej, internetet på datorn har slutat att fungera. Det höll på ett tag. Men nu helt plötsligt fungerar det! Tjoho. Mama och Papa har köpt en ny dator, vilket har gjort att jag fått mammas gamla. Och jag sitter här och kollar igenom bilderna som finns på denna dator. Då hittade jag en bild på Johan Palm. När han var mindre och hade svart hår. So cute!



Hanna, vad tycker du? ;)

Lägg märke till att hans kompis har en Green Day tröja. So nice. Bra killar det där. haha!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hanna! :D

JA men guuuuud! Du måste skicka den där till mig nu när jag har en egen sida också! det blir toppen! han är ju en gudagåva! :D<3 Han är ju så gullig och snygg och ja, men han ska vara blondin som mig ;) :D<333333

2010-08-03 @ 18:42:45
Postat av: Jennilie

Sv: Tack! Och tack! Och tack! :D Haha! Ha en trevlig helg!

2010-08-06 @ 21:48:15
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0