Lilla Lillys dopdag!

Hejsan!

Igår döpte vi min underbara Lilly, det är min brors dotter. Hon döptes i Alnö gamla kyrka, den är gjord på 1200-talet och har fortfarande original målningarna på insidan. Faktiskt ganska fränt. Dom är aldrig förbättrade. Haha. Jaja, det var jättefint och allt var så sött. Sen åkte vi alla, 65 personer, hem till vår lilla bondgård på norra Alnö.

Fikade och åt till jag bokstavligt talat höll på att spricka. Mysigt och dom öppnade alla paket. Det var en hel del. Sen blev det en lite smått galen efterfest. Haha, jag var ju den ända tonårigen där. Så det var bara jag och två gravida tjejer som var sober. haha. Det var en underbart rolig dag och kväll. Lek, mat, sprit, prat, skratt, slödder, dans, pussar, kramar, spring och förvirring. Precis allt som behövs för en perfekt kväll.

Jag tog tyvärr inga bilder. Däremot gjorde Sandra det, så det kommer snart.
Vi lyssnade väldigt mycket på the Baseballs. Ett sjukt bra cover band.
Här kommer två av deras bästa covers. Lyssna, dom är jättebra!


The Baseballs - Crazy in love




The Baseballs - Hot 'n' cold


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhah min MAMMA gillar dom..

och du med hahha

2010-08-20 @ 00:26:19
Postat av: Anonym

tööönnnhtt

2010-08-20 @ 00:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0